Uppdrag som post-dok

Som ett led i SWEAH:s stöd till den postdoktorala karriärutvecklingen utlyser forskarskolan varje år ett antal uppdrag. Det handlar om uppdrag som medlem i SWEAH:s styrelse, konferensplanering, biträdande studiekoordinator med mera.

Årets uppdrag 2024 innehas av:

Christina Bökberg, Lunds Universitet, biträdande studiekoordinator

Nadya Golovchanova, Örebro Universitet, biträdande kursledare "Theories of Ageing"

Ana Luiza Dallora Moraes, Blekinge Tekniska Högskola, koordinator/utvärderare

Mahwish Naseer, Karolinska Institutet, styrelseledamot 2024-2025

Arianna Poli, Linköpings Universitet, biträdande kursledare, "Ageing and Social Change"

Xin Xia, Karolinska Institutet, ledamot pedagogiska gruppen/planering av doktorandaktiviteter