SWEAH-nyheter februari 2022

nyhetsbrev februari

Nu är forskarskolan SWEAH:s första nyhetsbrev publicerat.

"Efter en period av uppbyggnad och utveckling finansierad av Vetenskapsrådet går Nationella forskarskolan om åldrande och hälsa - SWEAH - nu in i en ny fas.

Det är alltid en utmaning att hitta formen för fortsatt verksamhet när en period med extern finansiering löper ut. Därför är det en stor framgång att 12 lärosäten nu gått samman för att tillsammans finansiera och fortsatt utveckla SWEAH på ett långsiktigt hållbart sätt." (Susanne Iwarsson koordinator för SWEAH)

Här kan du prenumerera på nyhetsbrevet

Läs hela nyhetsbrevet